perjantai 22. kesäkuuta 2012

Aikaa ystävälle...

...eli minulle.

Olen havahtunut siihen asiaan, että olen kohdellut itseäni hirvittävän huonosti: liikaa stressiä, liian vähän liikuntaa ja ravintokin voisi olla parempaa.



Siksipä ajattelin viettää muutaman kuukauden itsensä hemmottelun teemalla: Tämä tarkoittaa hyvää tekevää ruokaa, liikuntahetkiä ja aikaa itselle, sekä tietysti pientä pimppausta hyvällä omallatunnolla, eli hierontaa, kasvohoitoja ja pikakaunistuksia. Erään työystäväni kesken olemme sopineet harrastavamme "lounastuntiliikuntaa" nyt heinäkuussa lähes joka päivä, kun toimistolla on lähes tulkoon vain minä ja hän.



Olen aina ollut kiinnostunut ravitsemuksesta ja hyvää tekevästä ruoasta, mutta silti kulku hamppareiden ja muiden suolarasvapommien äärelle on ollut melko yleinen harrastus. Silloin, kun olen onnistunut huolehtimaan ruoan laadusta pidempään kuin muutaman päivän, voi eron nähdä selkeästi: iho kukoistaa, olo on mielettömän hyvä ja vyötärökin hoikistuu turvotusten jäljiltä.

Tietysti herkutellakin pitää, mutta onko se pakko tehdä hamppareilla ja lisäainemömmökarkeilla, kun voi valita manzikkamollukoita ja raikkaita hedelmiä?



Miten te pidätte huolta itsestänne?

Ja vielä lopuksi – ihanaa juhannusta! Olette sen ansainneet senkin tyttäret. <3

Terkuin,

Choco

Ps. Kuvat Classy in the City

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!