keskiviikko 28. elokuuta 2013

Mikä mua vaivaa?

Siis nyt emännät, mikä mua vaivaa? Olen kyllästynyt muumituotteisiin, puskevat jo korvista ulos. Ja sitten kuitenkin nämä Arabian uutuudet on vaan niin syötäviä – en minä niitä halua (haluanpas!), en halua! (no haluanpas!)


Esimerkiksi tuo kannu on aivan syötävän suloinen, vaikka sitten kuitenkin mieluummin ottaisin mieluummin maitokannun ilman turhia kuvituksia. Varjelkaa nyt herranen aika mua tältä turhalta rahamenolta.


Söpis. En kestä.
<3 Hanettaja

3 kommenttia:

  1. Anonyymi8/28/2013

    On toi kannu kyllä ihana. Sopis hyvin Seikkailu-kannun viereen hyllylle...

    VastaaPoista
  2. Oi, noi on kyllä tosi ihania! Mukeja ei mahdu enää kaappiin yhtään lisää, mut toi kannu vois sopiakki ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja kannun sisään vielä yks muki, eikös? ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi!